2020年10月25日 星期日

【惱人】YouTube Premium 廣告背景音樂是什麼?【My Own Thing】Artists: Soul City ft. Nicole Boggs | 無法略過廣告 >>

播YouTube影片的時候,想必都有看過這個畫面:



逼得你想按「略過廣告」,但又無法略過,YouTube就是要你看完,誘惑你按下訂閱「YouTube Premium」,才能播你想看的影片。


不過每當編者看到廣告的時候,就會想著背景音樂是怎麼配上這個廣告的,其實聽起滿不錯的(聽多了還是會厭惡)。所以下方就來介紹這首歌吧!


My Own Thing (feat. Nicole Boggs)




資訊


My Own Thing(我的東西)

Provided to YouTube by DistroKid(DistroKid 授權給 YouTube)

Soul City (feat. Nicole Boggs)


歌詞


Yeah I'm the one and only

I'm the original

Others may try to clone me


But it's all typical

This skin is all mine

It's first edition fresh

Authentic poetic

I'm me and never less

Don't try to tell me how dance

You ain't feeling my beat

Don't try to tell me how to walk

When these ain't your streets


I do my, I do my, I do my own thing

Head held high please

Don't mind me

I do my own thing

I'm a natural

Unparalleled

Just doing me

Can't be nobody else

It's not just what you're given

It's giving all you got

My finger on the trigger

Taking my best shot


中英歌詞對照


Yeah I'm the one and only

耶~我是獨一無二的

I'm the original

我有自己的風格

Others may try to clone me

其他人在嘗試模仿我


But it's all typical

但這卻很常見

This skin is all mine

不過這皮膚都是我自己的

It's first edition fresh

這是第一次的嘗試

Authentic poetic

做出現實的詩

I'm me and never less

我就是我,永不減少

Don't try to tell me how dance

不要試圖告訴我如何跳舞

You ain't feeling my beat

你感覺不到我的律動

Don't try to tell me how to walk

不要試圖告訴我如何走路

When these ain't your streets

當這些都不是你的路途時


I do my, I do my, I do my own thing

我做我喜歡做的事情

Head held high please

請抬頭挺胸

Don't mind me

別給我阻撓

I do my own thing

我做我喜歡做的事情

I'm a natural

我做起來很自然

Unparalleled

又是無與倫比的

Just doing me

就只要跟著我做

Can't be nobody else

沒有別的人可以被模仿

It's not just what you're given

這不是只有你能得到的

It's giving all you got

我給了你所有

My finger on the trigger

我的全部技藝

Taking my best shot

盡我所能





👉【幫我們一個忙!】👈

👋如果您喜歡這篇文章,請在下方按5個Like!
 ❤您的支持是我們最大的動力!

您只要登入帳號(Facebook、Google),在下方按5個Like,我們就會收到來自LikeCoin基金會的贊助。
您只需要支持我們,完全不會花到錢!